Stanna! Jag vill gå av!

Jaha, vi har haft lyckan att få ett barn som sover om natten. Nästan alltid. Så varför kan hans mor inte ta tillvara på denna lycka och sova? 

För att min hjärna har satt igång och snurra. Tankarna skenar som en berg- och dalbana som löpt amok och jag vill inte vara med. Jag mår illa och har dödsångest och gråten i halsen och det enda jag vill är att den ska stanna så att jag kan gå av. Men det gör den inte. Den fortsätter och fortsätter och det enda jag kan göra är att krampaktigt hålla i handtaget och hoppas att jag inte trillar av. 

Kommentarer
Postat av: Ammi

Det är bara att hänga med lilla du, och nu måste du försöka hålla ditt löfte till mig och glädjas för alla goda och fina stunder du har tillsammans med din fina pojke , sambo och katter. Ni är en så fin familj. Jag vet att det kan bli för mycket , att man inte tror att all lycka kan drabba en , utan att det alltid måste hända ngt negativt, men så är det inte. Sov och vila när du kan , gör roliga saker och drick kaffe i din finaste mugg, och nån gång köp ngt lyxigt till dig själv. Gå ut i solen , kolla på och i ditt fina växthus och gör upp planer i den för våren. Ta vara på lyckorna. Älskar dig himlagrisen. Kramar Mamma

2014-11-28 @ 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0