Hur går det?

Ja, det är en fråga som jag har fått ett par gånger. Jag förstår att det är en fråga i all välmening och jag uppskattar att mina vänner bryr sig om mig. Det är bara det att jag inte vet vad jag ska svara. På ett sätt går det väl "bra". Jag jobbar utan att bryta ihop, jag sover och äter typ normalt och jag kan umgås med folk och vara social. På ett annat sätt är det fortfarande för jävligt. Jag vill slå på någon för att det är så jävla orättvist, jag vill slita ut mitt hjärta för att det ibland gör så jävla ont, jag vill lägga mig ner på golvet och gråta för att jag  saknar henne så fruktansvärt mycket. 

Jag vill med detta inlägg inte uppmana er att sluta fråga, bara förklara att det är svårt att förklara. Jag är så tacksam för mina omtänksamma vänner och familj, tvivla aldrig på det. ❤

Fint kollage som vi fick av vänner. ❤

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låt det ta tid! Det blir lite bättre för varje dag, men kanske så lite att man inte märker det.

2014-01-20 @ 19:20:51
Postat av: Sanna

Det är som det är, inget du kan ändra på genom att göra något eller försöka känna annorlunda. Och det är helt okej att det är så!! <3

2014-01-20 @ 19:35:25
Postat av: Ivana

Låt det ta sin tid Pluttan! :/ Massa kramar från den lilla pricken (eller nu kanske jag är den stora pricken på den kinesiska kartan, som fick oss o flytta våra bänkar ifrån varandra 1 meter (alla?) :) kramiz

2014-01-20 @ 21:46:16
Postat av: Ammi

Jag önskar jag kunde vara hos dig, då skulle du få slå på mig. Mycket!! Det hjälper ju, sätt upp boxbollen! Det tar tid sånt här. Kraaaaaaaaam

2014-01-21 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0