Trim.

Det finns mycket jag är bra på men att köra med grästrimmern tillhör inte detta. Jag trimmar ALLT. Blommor - check, hus - check, buskar - check, altan - check, träd - check. Å då menar jag inte att jag trimmar runt dessa saker utan mer att jag trimmar över/på/bort dem.

Jag får öva mer.

På bild 1 har det funnits en ros.
På bild 2 har det funnits lite mer vinbärsbuske.
På bild 3 har jag trimmat bort lite blommor. Observera också det vackra mönstret jag gjort i gräset.
På bild 4 har Bubblan inspekterat grunden till växthuset liiiiite för tidigt (har inget med trimmandet att göra).


Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha, ha , ja du får verkligen öva mer. Men vilka söta små tassar.... Kram

2013-06-15 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0