Bergochdalbana.

Ja, den senaste veckan har varit en emotionell bergochdalbana.

Fått en jobbintervju - upp, sambons farmor gått bort - ner, framgång på jobbet - upp, samtal på Previa - upp och ner, kollega som fått jobberbjudande - upp och ner, skickat ett mycket viktigt mail - upp och ner.

Dessa berg och dalar har skapat någon slags känslopyttipanna hos mig. Det är massa olika känslor prydligt hackade i små tärningar och sedan ihopablandade, stekta och serverade med rödbetor och ägg. Jag gillar det inte. Tydlighet är viktigt i mitt liv och jag är i detta nu varm, stressad, förvirrad, ledsen, glad och har huvudvärk. Inte tydligt någonstans. Någon som har ett handfast tips till en stressad och förvirrad själ?


Kommentarer
Postat av: ämmah

ta helg!

2013-06-20 @ 17:44:01
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Det är jobbigt när alla känslor kommer "på en och samma gång". vila nu och ta sen en sak i taget. Kram

2013-06-22 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0