Mors dag.

Idag är det mors dag. Min lilla mamma har varit hos mig och blivit firad. Men mest har hon hjälpt mig. Hon har burit tegelpannor, rensat land, fyllt på jord i mina land, lagat mat, kokat kaffe, hållt rent i köket och sett till att vi har druckit vatten i värmen. Allt detta med glädje och en vilja att hjälpa mig. För det är så hon är, världens bästa mamma, bäst helt enkelt.

Resterande följe (jag, Sambo och pappa) har jobbat med uthuset. Jäklar vad vi har slitit, allihop. Och trots att det är mors dag idag måste jag även passa på att hylla min pappa. Jag är så himla imponerad av honom. Han klättrar upp o ner på stegar, på tak, på byggställningen, han bär, han grejar och fixar. Vi har kommit så himla långt idag tack vare honom och mamma.

Alltså; stort tack mamma och pappa, vad skulle jag göra utan er? Jag älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Ammi

Underbart att få hjälpa till en så härlig dag. Och visst hann vi mycket! Det kommer att bli så fint, och ni får mera sol. Du kan minsann jobba också och sambon. Vilket bra motionspass!!! Kram älskade unge!!

2012-05-28 @ 13:20:51
Postat av: ämmah

vad skulle man göra utan sina parenteser alltså?!

2012-05-28 @ 20:11:36
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0