Nästa actionhjälte.

Häromdagen diskuterades det actionhjältar runt fikabordet på jobbet. Vem ska ta över efter Bruce Willis? Följande förslag kom upp:

- Matt Damon
- Mikael Persbrandt
- Jake Gyllenhaal
- han som spelar dr Watson i Sherlock (svt) och slutligen,
- Johan Glans (!)

Då ingen av dessa gentlemen faller mig i smaken som actionhjälte har jag fortsatt att fundera på saken. Ikväll, under fredagsmyset, när vi tittade på Hangover part ll, bara fann han där.

Låt mig presentera kommande actionhjälten: Bradley Cooper

http://m.imdb.com/name/nm0177896/


Kommentarer
Postat av: Sambo

Tyvärr P men jag tror inte det finns ngn som kan ta över den rollen. Det finns bara en Bruce...

2012-03-16 @ 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0