Knäpp.

Eller trög eller i förnekelse? Idag kom dagen som ingen längtat efter. Älskade Slemmahs sista dag på jobbet. Avsked är jobbiga, förändringar lika så. Är det kanske därför min kropp/hjärna har stängt av alla mina känslor? Några tårar kom det på sista fikat och hu så jobbigt det var.

Gissar på att känslorna snart kommer ikapp mig men det är väl bara att vänta och se... Eller så känner jag inte så mycket sorgsenhet eftersom jag är övertygad om att vi kommer att ses mycket ändå!? Ja, så måste det va!

En sak är säker i vilket fall. Slemmah, jag kommer att sakna något kolossalt på jobbet!! <3


Kommentarer
Postat av: ämmah

nu lipar jag igen! femte gången idag eller nåt ;) jag kommer sakna dig också som fan! men som sagt - vi kommer ju ses massor ändå :)

2012-02-22 @ 20:12:14
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0