Födelsedag.

OJOJOJ, vilken bra födelsedag jag har! Hela dagen har varit ett enda stort firande (typ). Det började med sång, frukost på sängen och paket av Sambo. I paketet fanns en liten vispskål från IB Laursen som var såååå söt! Dessutom ska vi åka till Ullared och shoppa på lördag så där kommer jag få en hemlig summa att handla för. Mycket bra!
Sen åkte jag glad i hågen till jobbet där jag fick kramar och gratulationer och presenter. Herrejösses vilka underbara kollegor och vänner jag har. Men detta var inte allt, nej, sen fick jag blomsterbud från Sambo till jobbet. En underbar bukett med rosa och röda tulpaner står nu på mitt skrivbord. Nu, tänker ni, nu måste det ändå vara nog - men icke! När jag kom hem var det paketöppning igen och då var det paket jag fått i förskott och/eller i brevlådan som öppnades. Mysstrumpor, pocketbok, parfymer, handduk, grytlapp, bakböcker. Ja, det är inte klokt va mycket fina saker jag har fått och jag älskar ALLT, varenda grej är "jag" och passar mig perfekt. Så jag vet inte vad jag ska säga till alla fina vänner och släktingar där ute mer än ett stort och varmt tack! Jag är så lyckligt lottad som har er och jag uppskattar det verkligen!
Som avslutning på den här underbara dagen har jag blivit serverad en riktigt god middag, pestogratinerad fläskfilé med klyftpotatis. Tack Sambo, det var fantastiskt gott!
Att mötas av sånt här på sin arbetsplats gör mig varm i hjärtat.
Vacker skylt från bästa A-K och choklad från omtänksamma E.
Blombukett från bästa Sambon.
Hur mycket fint som helst!!

Mumsig mat!

Kommentarer
Postat av: Ammi

ojojoj, vad mycket fint , vilken underbar sambo och kock!!!??? och vilka underbara arbetskamrater du har och andra vänner och släktingar o allt. Förstår att du har haft en fin dag. Hoppas du kan sova efter allt detta, hur ska det inte bli nästa år?? puss o grattis igen från päronen

2012-02-16 @ 21:15:37
Postat av: Sanna

Jaha, så min fina morgonsång räknades inte?!? ;) Haha... Tur att du fick en fin dag pums! Pussokram!!



Och förresten, det här är det första inlägget på hur länge som helst som jag kan kommentera på!!! Dumma blogg.

2012-02-16 @ 21:25:55
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Malin

Wow, vilka snälla arbetskamrater du har! ett stort GRATTIS i efterskott gumman!

2012-02-20 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0