Fin eftermiddag.

Idag har jag haft en fin eftermiddag tillsammans med Bubblan. Jag tänkte att jag visar med bilder istället för ord. Jag är så trött på ord just nu.
Vi gick till skogen för att leta efter kantareller.
Ingen kantarell där?
Ingen kantarell här?
Vi letade och letade men hinken var och förblev tom.
Bubblan blev trött...
Så vi satte oss ner för att vila en stund...
Hoho!? Kantarellerna!

La mig en stund i hängmattan och...
Konstaterade att det var höst.
Nu vankas det fredagsmys med min darling. Ska bara duscha och faktiskt göra fredagsmyset först :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Det behövs inga ord, bilderna talar för sig själva. Jag har nog ingen bild på en katt som gäspar , haha, vad söt hon är. Ha en riktigt bra myskväll, det är ni värda. kram

2011-09-30 @ 21:26:09
Postat av: Jeanette

Vad mysigt ni verkar ha haft!!

2011-09-30 @ 22:00:20
Postat av: Anna-Karin

Goingar är va ni ni två! KRAM

2011-09-30 @ 22:17:32
Postat av: sanna

Puss på er!

2011-10-01 @ 00:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0