Bra men snabb vecka.

Vrooooooom och så var den här veckan över. Jisses, så snabbt det har gått. Efter den fantastiska och underbara helgen så var jag lite trött på måndag (det var det dock värt) men sen har veckan gått som en dans. Jobbet har gått hyfsat bra, här hemma har vi gjort ett litet vedskjul, kört ved, tagit ner träd, rensat land, klippt ner buskar, tvättat, förberett inför resan och jag har haft barngympan för första gången den här terminen. Utöver allt detta så har världens bästa lillasyster fått jobb! Hurra så glad jag är för henne!! Och sötaste H har fått en liten flicka! <3
Fredagen avslutades med en sväng på stan med Slemmah för inköp av lite resgrejer (solkräm med spf 30 och pocketfordral och provluktning av parfym) för min del och provning av glasögon för Slemmahs del. Mucho trevligt!
Nu ska jag nog börja göra en packlista för på måndag bär det av mot varmare breddgrader! Wohoo!

Kommentarer
Postat av: ämmah

ja, om nån nu bara kan ge mig 3000 kronor så behöver jag inte tveka nåt mer :D de där randiga var ju så slemmiga som de bara kan bli ;) hahaha slemmiga, hoho.

2011-09-03 @ 10:06:35
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Det är ju härligt när allt bara är så positivt som det kan bli, och det händer underbara saker hela tiden. Vi önskar bästa lillasyster och vi önskar bästa er "lycka till" Kram

2011-09-03 @ 10:10:11
Postat av: Sanna

Och vi får en Bubbla! :D Puss på dig!! <3<3<3

2011-09-03 @ 10:59:47
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0