September i bilder.

Ibland stannar livet upp. Allt som ibland verkar så viktigt bleknar och man inser vad som verkligen är viktigt, på riktigt. Därför har jag inte prioriterat bloggning. Men nu kommer några bilder som visar vad september månad har innehållt.
En gladpåse fick jag från mig lillasyster <3
Skördetider.
Inlagda
Bubbelmys.
Begravt en fågel eller två.
Tagit in sommarens sista blommor?


Gjort fina cupcakes med fina vänner. 

Ja, det var allt jag hade att bjuda på för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Ammi

ja, men vad mycket fint , o vilken fin rödbetsskörd, jag brukar få typ tandpetare. Häftig påse den måste jag titta närmare på, o du hann rädda lite blommor innan rådjuren tog dem. Ja, ibland händer saker som gör att allt det världsliga är så obetydligt , det finns viktigare saker . Ta nu en rosenkopp med kaffe och en kanelbulle och sätt dig på altanen med sambo o katt och njut av höstens fina färger. Kramar

2011-10-02 @ 12:15:55
Postat av: Ammi

...o muffinsen är ju helt underbara, kan man äta allt på dom? Kram

2011-10-02 @ 14:32:58
Postat av: Jeanette

Gladpåsen och muffinsena tyckte jag var bäst;)

2011-10-03 @ 18:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0