Rörigt.

Min hjärna känns som mos, jag har en svag huvudvärk, jag är hungrig och ensam (människa iaf, Bubblan är ju med mig). Jag är lättad och glad på ett sätt men samtidigt känner jag mig trött, utmattad och ledsen. Jag har dåligt samvete och vet inte hur jag ska hantera det. Jag ser fram emot helgen men känner ingen fredagskänsla. Det är som om hela jag är avtrubbad eller avdomnad. Jag vet inte, rörigt i hela huvudet är det iaf och för en gångs skull vet jag inte hur jag ska reda ut det. Jobbigt är det nu.

Kommentarer
Postat av: ämmah

bort med det röriga och bara njut av att vara! lättare sagt än gjort, jag vet, men ibland är det bara det man måste göra. ses på söndag! KRAM!

2011-10-07 @ 19:58:21
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0