Farmor.

Farmor har nu lämnat oss. Igår tog hon sitt sista andetag och begav sig till en bättre plats. Hon fattas mig men jag är glad över att hon fick en sån (tillsynes) skonsam och lugn död. Jag är också ledsen för pappas skull som nu står utan både mamma och pappa. Döden är en del av livet, sägs det, men när man måste ta bort "farmor" från sin julklappsinköpslista gör det så ont i hjärtat att jag undrar varför det måste vara så.
Massa kärlek till min fina familj och mina underbara vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror att hon har det bra där hon är iaf, lilla farmor. Men det gör det inte mindre sorgligt, jag saknar henne också! <3

2011-11-13 @ 18:35:12
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Ammi

Jsa, när det gör så ont i hjärtat betyder det ju att hon var en älskad mor, mormor o farmor,svärmor o allt. Hon fattas oss verkligen. Men hon har det bra nu och får vila efter ett strävsamt liv. Puss

2011-11-13 @ 20:50:25
Postat av: T

Usch, min pappa gick bort i somras så jag vet hur det känns :( ta hand om varandra!!

2011-11-14 @ 08:55:52
URL: http://tranarochbuzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0