Pics och bakning.

Idag börjar jag dagen med lite bakning. I flera veckor har jag gått och tänkt (och tjatat) om en efterrätt som underbara A-K gjorde en gång. Det var den godaste efterrätt jag någonsin har ätit! Digestivekex, smör, vit choklad, vaniljkesella och jordgubbar. Kan det bli annat än gott? Jag har inte vetat hur man gör den och i vilka proportioner det ska vara men igår tog jag mig i kragen och mailade A-K för att få receptet. Hon hade det inte tillgängligt men skulle leta efter det. Otåligheten tog dock överhanden nu i morse och jag har freestylat ihop min efterrätt nu. Botten står i ugnen och jag hoppas att den blir supergod! :)
Här kommer också lite random bilder från tja... lite allt möjligt.
Mycket ved har det blivit.
Många vedmonster har bekämpats.
Bubblan har mest chillat i solen. 

Grönsakslandet är påbörjat. Nu är det bara att vänta!



VEEEEEED!

Så här trött blir man av att sitta i en tall en hel natt.


Pussokram på er!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Oh, vilka fina bilder på er och från er och jordgubbarna mmmmm, om jag kunde bara kunde äta .......... Kram

2011-05-07 @ 16:57:54
Postat av: Ammi

Bra med skyddsglasögon, A!!!

2011-05-07 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0