Kärlek.

Kärlek kan vara så mycket. Blommor, vackra ord och röda hjärtan. Nallebjörnar, månskenspromenad eller ett vykort. Att köpa sin darlings favoritgodis eller smygboka en bio som man vet att ens kärlek kommer att gilla (Tack Sambo <3) eller att åka 20 mil till sin dotter för att hjälpa till med att gräva land och såga ner träd.
Idag är jag extra tacksam över att ha såna fantastiska föräldrar som jag har. Mamma som har varit här hela helgen och hjälpt mig med en hel massa saker såsom gardiner, draperier, rensa land, ge råd om buskar och plantor, ta hand om Bubblan, hjälpa till med disken och tvätten. Allt detta gör hon med ett glatt humör och säger att hon är så glad att få vara här.. Och pappa som idag körde 40 mil (ToR) för att hjälpa oss att ta ner fyra träd trots att jag vet att han otroligt mycket att göra nu, jag uppskattar det verkligen. Trädfällningen gick superbra och granarna och tallen åkte i backen med rejäla dunsar men med en precision som bara kommer av hårt arbete och många års erfarenhet. Jag tror att min pappa skulle kunna tävla i trädfällning och vinna! :)
TACK FINA MAMMA OCH PAPPA FÖR ALL HJÄLP, VI UPPSKATTAR DEN VERKLIGEN!



Jag älskar Er! <3


Kommentarer
Postat av: J

2011-05-16 @ 06:28:00
Postat av: Jeanette

Visst är föräldrar bra:)

2011-05-16 @ 06:33:06
Postat av: Ammi

Tack o tack för de underbart fina orden, jag började nästan gråta, p har inte läst än men ska visa honom i kväll. Det är så roligt att kunna hjälpa till , det gör man när man har så fina döttrar som alltid har varit till glädje (o inte att förglömma-mågarna) puss

2011-05-16 @ 07:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0