Idag är det fredag.

Om nu någon hade missat det så är det fredag idag. Förutom att jag har tryckt i mig för mycket frukost (varför fortsätter jag äta när jag är mätt?) så är det sååååååå skönt. Det har varit en jobbig vecka, det mesta har varit motigt och tråkigt och oengagerat utan någon tydlig anledning. Kanske är det vädret? Det kan ju vara behändigt att skylla på?!
Veckans höjdpunkt var ju helt klart att få träffa underbara A-K och hennes lille L. <3
Nu får vi se vad helgen har att bjuda på. Ikväll blir det nog städning och kanske lite vedklyvning. Hurra! :P

Kommentarer
Postat av: Ammi

Jag hoppas ni får en jättebra helg, med städning , vedklyvning och lite vila också. det behöver ni. Kram

2011-05-06 @ 08:13:27
Postat av: Jeanette

BLä för jobbiga veckor!! Hoppas helgen och nästa vecka blir bättre:)

2011-05-06 @ 18:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0