Nedräkning.

Jösses vad jag längtar efter semester nu! Jag har aldrig längtat så som jag gör nu. Varför? Jag är psykiskt utmattad. Inte så att jag är utbränd eller superstressad hela tiden men jag behöver en lång paus från panikutryckningar, känsloutbrott, telefoner som strular, puckade (andra) myndigheter och bullshit. Jag behöver få vara obehärskad, ostrukturerad, otrevlig och sur. Framförallt obehärskad. Mitt tålamod är lika med noll just nu. Bara något litet går emot mig blir jag galen och vill gapa och skrika och kasta saker omkring mig. Det funkar inte riktigt på mitt jobb. Så på semestern ska jag vara vild och galen, glad, gapig och skrikig, ostrukturerad och utsövd! Bara tre dagar kvar nu! Heja mig!

Kommentarer
Postat av: ämmah

heja dig! :) det kommer bli finfiiiint!

2011-06-28 @ 22:09:45
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Matthias

Jag förstår din känsla, men jag har svårt att tänka mig dig som otrevlig. Du är liksom inte en sådan människa i min värld i alla fall. Semester är du dock väl värd oavsett vilket och du är alltid välkommen hem till oss om du vill komma bort från jobb eller annat. Själv har jag nästan haft semester i två veckor och har nästan börjat känna att jag kanske har semester. Hoppas att du kommer snabbare in i ledigheten. Kram M R

2011-06-28 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0