Härliga söndag!

Idag har jag inte gjort många knop. Började dagen med en promenad med lillasyster men efter det har jag suttit i solen och läst och rensat lite ogräs. Det är första gången den här "sommaren" som jag har suttit ned i solen en hel förmiddag och bara tagit det lugnt. Jag kan inte beskriva hur fantastiskt det känns! Anledningen till att jag har kunnat göra detta är att veden är klar och gräset klippt och balkongen skrapad och jag känner att vi inte har miljoner saker att göra. TACK till alla som har hjälpt oss med detta! Jag inser att det är tack vare min fina familj som det har gått så bra som det har gjort! Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och kanske rensa lite mer ogräs. n
Veden torkar.
Jag sparar fina presentpapper, ytterligare ett bevis på att det bor en liten tant inom mig. De andra bevisen är att jag gillar marsipan, Marabous frukt & mandel och att jag har pelargoner i fönstren (enligt lillasyster).

Kommentarer
Postat av: Sanna

Pelargoner och frukt o mandel är en klar tant-tendens! ;) Haha! Tack för dennda helgen! Puss på dig½

2011-06-26 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0