Fynd?

Idag var jag och Sambo på Nellys stora utförsäljning. BIG besvikelse. Inga av de fina sakerna som jag kollat på, på hemsidan fanns och de sakerna jag hittade passade inte. Dessutom INTE EN ENDA VÄSKA! Som sagt stor besvikelse. Sambo shoppade loss ordentligt och gick därifrån med en välfylld kasse. De hade även lite heminredning där vi köpte en duk med fyra servetter, handdukar och en present. That´s it... eller ja, nästan. Jag köpte också en liten body till min supersöta kollega H´s kommande supersöta E. :)

Superbaby.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad synd , du som var så shoppingsugen. Men det kan ju bli andra chanser o då har du pengarna kvar. söt body, kram

2011-06-10 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0