S E M E S T E R.

Ja, det är semestertider nu och det är underbart att vara ledig. Jag har dock kommit fram till att jag är dålig på att vara ledig och bara slappa. Jag får myror i baken om jag bara sitter och läser och måste gå upp och göra något "duktigt". På detta sätt blir ju saker och ting gjorda men jag känner ju ändå på något sätt en stress. Jag jobbar dock på att släppa detta och börja slappa på allvar.
Efter fyra dagars semester så är jag inne på min tredje bok. Det är ändå ett bra tecken. Att jag orkar läsa böcker i en rasande fart. Jag har också köpt en korsordstidning, den bästa, Knep & Knåp, det är ett säkert semestertecken det också. Det jag har producerat so far är två nya överdrag till våra utedynor och fler ska det bli. Sen ska Mr Patrol också få sig en omgång och en total makeover invändigt.
Igår var vi på besök hos bästa Sara och Anders och deras två små busfrön. Vi spelade fotboll (eller la straffar eller nåt) tills vi var svettiga, åt god mat, busade, pratade och spelade spel. En underbar kväll tillsammans med underbara människor.
Idag hoppas jag att det blir lite målning gjord. Tråkigt som fäääään men det måste ju göras.
Angående den gula plastblomman så säger jag bara att jag har gjort kommunen en tjänst och kommer att fortsätta uträtta tjänster varje gång tillfälle ges.
Vilken är före och vilken är efter tror ni?
Den mystiska gula plastblomman



Kommentarer
Postat av: Sanna

Njut av din semester pums! :) Glöm inte att vi ska göra choklad-chokladisar tillsammans nån dag också! :D Puss på dig!!

2011-07-07 @ 11:29:14
Postat av: Jeanette

Tänk att det ska vara så svårt att vara ledig!! Jag tror vänster är före och höger är efter;)

2011-07-07 @ 19:39:11
Postat av: Ammi

Fina dynor, det blev lite tuffare. Ja det är så svårt att ha semester hemma, men bara det att slippa att gå upp så tidigt är ju skönt, och att gå o mysa på morgonen och läsa böcker. Jag tycker du klarar det bra. Det är ju också roligt att göra sånt som man inte hinner med. Lycka till med resten av semestern . Kram

2011-07-08 @ 08:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0