Nej.

Idag var en jobbig dag. På jobbet och överallt.

Klockan 18.00 skulle jag på styrelsemöte.

17.10 åker jag helt slut från jobbet. På gymmet 17.15. Tänker skita i att träna men tänker om. All träning är bra träning tänker jag istället och byter om. Tränar som en tok i 25 minuter. Duschar fort som fan. Kommer till styrelsemötet 18.03. Låst? Går till Ann, ojdå, mötet inställt. G A H! Behöver jag säga att jag blev sur som ättika?

Åker hemåt och måste kräksprata med någon. Ringer världens bästa lillasyster www.minxx.blogg.se och efter en stunds verbalt kräkande försöker jag istället se det som om jag har fått lite extra tid. Väl hemma så ska jag göra äggwraps (trots att jag helst av allt vill rota fram chipspåsen som jag vet finns i skåpet). Wrapen går sönder i 5 delar, jag vill sätta mig på golvet och gråta. Det gör jag inte. Jag mojsar på lite philidelphia och annat gott, sätter mig i soffan och här är jag. NU ska jag banne mig njuta av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Ammi

usch , så dumt. Hör det inte till att höra av sig om ett möte är inställt????? njut nu med lilla Bubblan kram

2011-01-25 @ 20:21:02
Postat av: ämmah

men ååååh! du gör dock helt rätt i att njuta av kvällen ändå. och du... imorgon är en ny dag! ;) KRAM!

2011-01-25 @ 21:21:43
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Sanna

Inte gråta pums! :) TÄnk på att du iaf hade ägg att göra mat av o att du kan få leka med din söta damp-katt! ;) <3<3

2011-01-25 @ 21:24:34
Postat av: Jeanette

Ann kan ju inte konsten att meddela sig när saker är inställda!! MEN du fick ju tränat en stund iaf, det hade du säkert inte tagit dig för om du inte tvingats till Gymmix av styrelsemötet;)

2011-01-26 @ 15:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0