Fucki´n Amaaaazing!

Ursäkta språket kära läsare men jag vet faktiskt inte hur jag annars ska uttrycka mig. Sitter på hotellrummet efter att ha sett musikalen "We will Rock You" och den var så fantastiskt bra att jag är helt lyrisk. Storyn är väl kanske inte den bästa men jäklar vilka duktiga artister de har hittat. De sjunger som gudar, man får ståpäls, tappar hakan och vill bli musikalartist. NU!

Så TACK kära "svärmor" för denna fantastiska upplevelse. Jag kommer behålla känslan som finns i min kropp nu och ta fram den en grå dag när jag behöver muntras upp!

Nu ska jag somna lycklig och drömma om Fiffi, Britney, Peps, Ozzy och kanska någon Gaga. :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, visst är det underbart med musik!!?? Man blir så glad inombords när man lyssnar på ngt man gillar och rock är ju bäst. Kram

2011-01-08 @ 16:18:38
Postat av: "Svärmor"

Glädjen att få ta/ha er med på något som ni gillar är minst lika STOR hos mig som hos er. Hoppas år 2011 kommer att innehålla få grå dagar.

Kram "Svärmor"

2011-01-09 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0