Stallet + macarons.

Snart ska jag iväg till stallet. Ska kolla på en vän som ska tävla! Spännande!

Efter det bär det av till söta Emma (om hon är vaken?) för att prova på att baka macarons. Spännande det med! :)
Igår satte jag och sambo upp ännu mer gipsplattor samt plastade det sista. Mycket skönt!!!
Sen fick mitt hår sig en omgång vård. Det trodde nog att det hade dött och kommit till himlen när det först fick Loreals fantastiska inpackning OCH därefter Matrix Biolage balsam (ja, inpackning först, balsam sen säger frisörsyster) OCH sen Lanzas Trauma Treatment. Snacka om att mitt hår har varit på IVA! :) Nu är det så lent och mjukt. Och om någon skulle tro att jag är sponsrad så är det inte så. Stora företag är inte intresserade av små bloggar! :)
Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad härligt för ditt hår och dig! Men nu ska du iväg till stallet och sen luktar det häst!!Hmmmm...??? Spännande med kakorna ,det får du lära mig sen. Kram

2011-02-06 @ 09:45:54
Postat av: ämmah

åh biolage - i like! vi får se vad det blir av det här baket. jag tror vi kommer lyckas skiiitbra :D i vilket fall äter slasktratten AC upp dem imorn ;) ses om en stund!



PS: JAG ÄR VAKEN! :D DS

2011-02-06 @ 10:41:47
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Jag vill se bilder av era macarons, inte någon proffs-Leilas.

2011-02-06 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0