Rockabilly m.m.

Japp, igår var det Rockabillyfest med AC. Det var som vanligt fantastiskt roligt och jäklar va alla var snygga!
Idag har jag lite huvudvärk men det var det värt. Tack alla fina kollegor - ni är bäst! <3
Snyggaste mössan ever! Grejade lite i garaget innan det var dags att bli Rockabillybrutta!
Bästaste lillasyster Sanna hjälpte mig med hela utstyrseln!


Håruppsättning som heter duga!




Idag chillar jag, Bubblan och Silver vid kaminen....


...och Rex chillar i Andreas luvtröja.
Dagsformen? Yo checkidicheck!
Tack Sanna för all hjälp samt mina fina för tidiga födelsedagspresenter. Ska försöka ta kort på dem och visa dem här under dagen. Du är den bästa lillasyster man kan önska!
Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, du är så söt! :) bra att du hade kul!! puss!!

2011-02-13 @ 13:43:26
Postat av: Ammi

vad söt du är, och kortet med pippi-tröjan- där har du en frisyr som jag hade för 35 år sen , hihi. Passa Bubblan så hon inte rispar smådjuren lite. Ha, ha, Puss

2011-02-13 @ 19:22:54
Postat av: Ammi

oh , dina fina skor , såg jag nu, så sööööta- kram

2011-02-13 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0