LCHF och annat.

Japp, idag börjar jag och Soffan (soffansblogg.wordpress.com) LCHF diet. Vi ska hålla på i 3-4 veckor och sedan göra en uppföljning och se om förändringarna är fantastiska! :) Så ikväll efter storhandling och jag gjort coleslaw, blomkålsmos, stekt lax (i smör) och jag har lagt in räkor och bacon för tining i kylskåpet.
Hej LCHF!

I veckan fyllde jag år. Jag fick världens bästa maskin.
I löööööööv her. Pink Lady is her name.

I helgen har världens bästa storasyster varit här och vi har myst med alla djur, gått på stan och ätit god mat. Idag kom mamma och pappa och firade mig och vi firade pappa. :)
Här kommer lite bilder.
Piff och Puff, eh jag menar Rex och Silver.
Storasyster och Rex.

Finn ett fel.


Storasyster, Rex och Silver.


Storasyster, Rex, Silver och Bubblan.

Rex på vift.


"Lilla Rex är homosexuell, homsexuell, homosexuell...."



Pussokram!

Kommentarer
Postat av: ämmah

åh vad fin hon är, pink lady!

2011-02-20 @ 21:20:09
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Haha, vilka fina bilder , vad roligt att se. Men nu tror jag att Bubblan tycker det är skönt att ha hela uppmärksamheten från er.

Och nu kan du göra smurfar. Kram

2011-02-21 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0