Helvetes fucking bajskorv! (förlåt mamma)

Jaha, där förstördes mina veckomål. Fick ställa in träningen ikväll för att jag inte mår bra. Vet inte vad det är men har huvudvärk och ont i nacken vilket brukar vara ett tecken på feber men jag vet inte... Vill inte!
Fick också hoppa in och ta ett familjegympapass huxflux. Den ordinarie ledaren var sjuk och det fanns ingen vikarie så SuperHimlagrisen fick hoppa in. Söta barn men lite jobbigt när man inte är på topp.

Nu ska jag bara ta det lugnt. Kanske skriva protokoll från senaste styrelsemötet och mysa med Bubblan.
Hoppas, hoppas att jag mår bättre imån!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Krya på dig!!!

2011-02-08 @ 20:54:28
Postat av: Ammi

ok , jag förlåter dig, men man får inte säga fula ord , haha. Krya på dig lilla du!! Kram

2011-02-09 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0