Underskattat nöje.

Då var man hemma hos föräldrarna för att fira en grön jul. Idag är jag och världens bästa storasyster hemma och myser. Vi har ätit frukost i lugn och ro, klätt granen och sedan pusslat färdigt ett pussel. Jag måste säga att det är ett underskattat nöje att pussla. Det är avslappnande och hjärnstimulerande utan att vara stressigt. Jag ska banne mig börja pussla mer!

Annars saknar jag julkänslorna men det kan nog bli en bra jul ändå. I vilket fall skönt att vara ledig och mysigt att vara nära mina kära.

God Jul alla fina! <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag älskar att pussla, men det finns ett problem! Jag har ingenstans att göra av det halvfärdiga pusslet...

Var är Bubblan över julen?

Kram på er

2011-12-23 @ 15:21:56
Postat av: Ammi

Mysigt att ha er hemma! Kram !Jeanette, bubblan är hos päronen , hon är så snäll o söt.

2011-12-25 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0