Mohaha!

Hahaha, alldeles nyss prickade jag ett rådjur......med en tärning. Jag vet, det låter helt psyko och jag antar att det är lite psyko men jag är så nöjd över min träff. Jag stod i vårt blivande badrum (som nu fungerar som förråd) och slänger ett öga ut genom balkongdörren och ser då två rådjur i trädgården. Fly förbannad grabbar jag tag i det första kastvänliga jag hittar, vilket råkade vara en stor tärning som tillhör något av Sambos spel. Jag går behärskat ut ut på balkongen och kastar med stor koncentration iväg tärningen mot rådjuren och - SMACK - rätt på rådjursbockens rumpa hamnar den. Jag blir så förvånad att jag skrattar högt och springer ner till Sambo och ropar "häng med!" medans jag springer ut och skriker på dem för att förstärka skräcken. De sprang inte så fort som jag hade hoppats men ändå, vilken triumf att jag träffade! Från balkongen till rådjuren är det säkert en sträcka på 20-25 meter.
JAG ÄR GRYM!
Jag stod alltså vid räcket och rådjuren vid telefonstolpen.
Här är vapnet. Den stora alltså! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha!

2011-08-09 @ 05:52:37
Postat av: Ammi

Ha , ha, de blev väl förvånade! Att du kan bli så arg?? Kram

2011-08-09 @ 08:00:44
Postat av: Helén

Jihaaaaaaaaaa YOU GO GIRL!!!



Wooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hjälper till å skriker lite oxå :-D

2011-08-09 @ 10:11:33
Postat av: Matthias

Alea iacta est!

Hur skall jag i framtiden kunna undervisa sannolikhetslära och koppla detta historiska citat från den gamle romerske kejsaren till P(sexa) utan att börja skratta och tänka på din rådjursattack?



Undrar egentligen hur stor sannolikheten att man (kvinna) skall kunna pricka ett rådjur med en tärning på detta långa avstånd. Det kanske skulle vara något för vår fiktive vän Sheldon att räkna ut.

2011-08-12 @ 06:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0