En önskan slår in.

Ibland slår faktiskt ens önskningar in. Igår när jag åkte hem i min lilla bil så var det ett program på radio där man fick önska vilka låtar som skulle spelas. Någon hade önskat en asdålig låt (typ någon med Shania Twain - krääääks). Jag sitter och tänker på vilken låt jag skulle önska om jag skulle ha ringt in. Jo, det hade nog blivit Timbuktus nya "resten av ditt liv". Ja, det hade det absolut blivit. Ungefär där får jag nog och popcountryn och byter radiokanal och gissa vad? På den kanalen spelade de Timbuktus nya låt "Resten av ditt liv"!

Ja, vissa önskningar slår faktiskt in! :)





Kommentarer
Postat av: Ammi

Njae, jag hade nog önskat en annan låt! Men smaken är som baken, haha. Kram

2011-08-14 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0