Busig.

Igår skulle jag åka och träna efter jobbet. Precis när jag skulle åka från jobbet kom jag på att jag inte har packat ner några rena trosor. Jag övervägde i några sekunder att strunta i det och köra hang loose (eller vad det nu heter för oss tjejer?) men nej, det gick inte. Så jag åkte till Cubus och handlade ett par rätt fina svarta trosor för 19 kr. Kap!
Efter träningen och den välförtjänta, välbehövda duschen så kände jag inte för att sätta på mig bh:n. Så jag struntade i det och jag kände mig såå busig. Som om jag hade gjort något som var lite förbjudet. Just nu undrar jag hur tråkigt och händelselöst mitt liv är om jag blir upplivad och pirrig av att inte ha bh på mig. Det blev faktiskt ännu bättre i och med att jag stannade på den lokala ICA-affären och gick in och handlade - UTAN BH!
Sen när jag kom hem och tänkte på att OM jag hade struntat i att köpa trosor så hade jag varit och handlat på ICA utan BH OCH TROSOR.
Ja, jösses, det var la tur att jag hade trosor på mig annars hade väl tant Himlagris svimmat av all spänning!

Kommentarer
Postat av: ämmah

hohoh. men allvarligt... hade du hellre gått utan trosor än i svettiga trosor? det hade nog inte jag tror jag.

2011-08-11 @ 17:06:20
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Ha,ha, ha, du är för rolig och lite busig....

Det är väl bra att du förgyller vardagen med lite bus, kram

2011-08-11 @ 17:37:56
Postat av: Jeanette

Hahaha!! Vad du är rolig!!!

2011-08-11 @ 17:41:22
Postat av: Sara

Du är ju bara såååå skön!!!!!!

2011-08-12 @ 07:22:18
Postat av: Jessica

Jepp Emma, hellre utan än svettiga! :)

2011-08-12 @ 21:02:32
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0