Veckan som gått.

Ohej och hå vilken vecka det har varit! Fullt ös medvetslös kan man väl beskriva det som och det är sååå skönt att det är helg nu. Igår var jag och sambo hos Sara & Anders och firade småtöserna (som har fyllt 5 år) och spelade spel. Jäklar va roligt det var! Löjliga familjen, Pictionary och Alias. Jag och sambo lyckades t.o.m vinna Pictionary så jag slapp bli arg på honom! Då det också var första gången på ca 6 veckor som jag drack vin så blev det extra fnissigt och kul! :)
Jag har också nu beslutat mig för att sluta med LCHF. Total viktnedgång 2,6 kr på 6 veckor
var för lite för att skulle tycka att det var värt att försaka alla godsaker som var förbjudna.
Dock kommer jag försöka hålla mig till en kost medmindre kolhydrater. Det mest positiva
med LCHF är att mitt sötsug nästintill har försvunnit. Jag ska verkligen försöka att
inte sätta igång det igen - småätande på kvällen är big no no.

Idag startade jag och sambo dagen med att åka och slänga skräp. Jag laddade med följande:
Bubblan myser i sin favvostol.
Tapetserat har vi också gjort i veckan!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bubblan kommer nog bli mest ledsen om ni gör er av med den fåtöljen! ;)

Puss på dig!

2011-04-02 @ 12:20:33
Postat av: Ammi

du gör rätt i att sluta, lite mer lön för mödan vill man ju ha. ´Men bra att undvika det söta.Lilla Bubblan så söt du är !!

Fina tapeter!! Puss

2011-04-03 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0