Kräksvarning.

Idag har jag boxats så att jag blev spyfärdig. Kändes tungt första låten men sen kom jag igång på riktigt, jävlar vad jag slogs. Som en argt litet bi boxade, sparkade och hoppade jag. När det var en kvart kvar försvann orken...pffffttt.. som en snurken ballong kände jag mig men fortsatte tappert. Då helt plötsligt kände jag att - nu kräks jag. Om jag så bara hoppar lite så kräks jag. Så jag lugnade ner mig, boxades lite försiktigt och andades. Så efter en minut eller två kändes det ok igen så då var jag påét igen. Kräkskänslan kom och gick sedan under de sista 10 minuterna och satt i nästan hela vägen hem.
Det är en tvetydig känsla. Jag avskyr ju att kräkas så det var ju hemskt obehagligt att känna att jag höll på att faktisikt göra det, samtidigt är jag lite stolt för om jag håller på att kräkas måste det ju betyda att jag har tagit ut mig totalt och verkligen satsat 110 %.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Du är en kämpe , hålla på tills du nästan kräks, näe vet du vad, sluta med det och var rädd om dig. Kram

2011-04-20 @ 14:28:49
Postat av: Jeanette

Mår du bättre idag??

2011-04-20 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0