Ensammer.

Ja ikväll känner jag mig lite ensammer. Sambo är på tjänsteresa och skulle ha kommit hem för flera timmar sedan men tåget är försenat så här sitter jag i min ensamhet. Eller ja, jag är ju inte helt ensam för Bubblan sover som en liten griskatt i soffan men ikväll var hon inte mycket till sällskap. Det är dock väldigt trevligt att komma hem och känna sig välkommen. För välkommen är jag väl när Bubblan springer över hela gräsmattan när hon hör bilen och stryker runt benen så att jag nästan snubblar över henne? Ja, i alla fall tills jag har låst upp dörren och släppt in henne så att hon kan klösa på sin klöspelare och äta torrisar. Sen är jag inte lika intressant längre :)
Nä, det är väl lika bra att jag går och lägger mig. Här kan jag ju inte sitta och gnälla hela natten.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0