Knakelibrak.

Idag har jag varit hos kiropraktorn för första gången. Var lite rädd att det skulle göra ont men det gjorde det inte. Hon klämde på mig, sträckte upp armar, vred på mitt huvud, kollade reflexer och till slut tryckte hon till och knakade mig lite. Hon sa dock att jag står fel på flera sätt och att jag måste börja göra stretchövningar varje dag, 3 gånger om dagen i 3o sekunder per övning.... Jag börjar imån...

Efter besöket fick jag inte åka och rida ;( MEN om jag var duktig och gjorde mina övningar så skulle jag få rida nästa vecka. Ska på återbesök på måndag så får väl se om jag får godkänt då.

Tjoho, hejdå lönen...

Kommentarer
Postat av: Ammi

ja, det kostar, men huvudsaken är att du blir bra i din "ygg" .Kram

2010-09-02 @ 22:07:31
Postat av: Jeanette

Det enda som gör ont är triggerpunktsmassagen (och hålet i plånboken).

2010-09-03 @ 05:55:19
Postat av: Sanna

Va nu duktig o gör dina övningar!! ;) Du måste ju bli bra pums! <3

2010-09-03 @ 10:04:03
Postat av: Sambo

Kan bara hålla med, det viktiga är att du blir bra. Pengar är bara papper eller komprimerat i en platt rektangulär plastbit...



Kram på dig gumman!

2010-09-03 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0