Blue Man Group.

Japp, då har jag och Sambo sett Blue Man Group uppträda på Göta Lejon här i Stockholm.
Jösses, säger jag, ja det var verkligen en upplevelse. Jag har aldrig tidigare i mitt liv varit med om något som överhuvudtaget liknar detta. Det var så häftigt! De var duktiga musiker, de var roliga och de hade ett mycket tankvärt (tänkvärt? vad heter det?) budskap. Mina förväntningar var ju inte precis skyhöga så de var kanske inte så svåra att prestera över men jag är fortfarande överraskad över hur mycket jag uppskattade showen.
Sambo var så glad när vi gick därifrån. Inte nog med att han fått se dem, han hade också tagit kort tillsammans med en av dem och köpt ett "trumskinn" med deras autografer på. Han är så söt min A.
Denna dagen har varit helt otroligt bra. Resan gick bra, hotellet är fint, shoppingen gick kanon, maten var god, solen sken, kattvakterna kom till huset utan större problem, Bubblan kom in och BMG var så bra!!!
Nu kommer vi att sova gott i hotellets mjuka sängar för att imorgon vakna till en (förhoppningsvis) god frukost! :)
Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kan ju bara hoppas att vår helg i Gbg nästa vecka blir lika bra!!

2010-09-25 @ 07:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0