Skadeglädjen är den enda sanna glädjen?

Idag, alldeles nyss, fick jag reda på att min finfina kollega E inte fick det jobb hon sökt och varit på intervju på... Och jag blev SÅ GLAD! Jag vet att man inte får säga så men det är ju sanningen. Jag vet också att jag borde vara ledsen för hennes skull men det går inte. Sanningen är att jag är lite egoistisk när det kommer till mina kollegor. Kollegor är det viktigaste av allt på jobbet och när man har såna pärlor som jag har så vill man inte mista en enda!

Så E, jag försöker vara lite ledsen för din skull men mest av allt är jag glad för att du stannar!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

GUD vad du är rolig!!!! Och jag känner igen känslan!!!Och kollegor är jätteviktiga!!!

2010-10-21 @ 16:33:41
Postat av: ämmah

haha du är la go du! :) jag har full förståelse för dina känslor. och jag är besviken över att jag inte fick jobbet, men klart jag är glad över att vara kvar! :)

2010-10-21 @ 20:26:41
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0