Tråk och pluttaved.

Jag är sjuk. Vad jag än skriver om det så blir det tråkigt.

Tänker visa er en grej som hände för några veckor sen men som är kul.

Min lilla bil var hemma hos pappa och blev reparerad. Jag frågade pappa om han inte kunde skicka med lite pluttaved när han ändå hade bilen hemma. Svaret blev lite svävande och jag funderade på vad han nu hade för hyss på gång.

Detta är svaret:


Tack pappa! :)




Liten ordlista:
Pluttaved - kommer från pluttved som betyder liten ved, mindre vedbitar. Pluttaved är särskilt bra att tända med.

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha ska visa pappa sen. Krya på dig! Kramar

2010-11-02 @ 09:51:00
Postat av: Jeanette

Du sade ju inte riktigt hur mycket;)

2010-11-03 @ 07:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0