Soppa och mannagrynsgröt.

Ja, mycket soppa har det blivit på sistone och igår var jag så trött på det att jag inte kunde få i mig något. Sms:ade till Sambo och bad honom försöka komma på någon mat som var varm, len och god men inte soppa. Efter en stund ringer han upp: Mannagrynsgröt, säger han då. JA, mannagrynsgröt! Och åh, så gott det var. Den där sambo är allt bra att ha.


Mitt sjuktillstånd är följande; feberfri (hurra!), djävulusiskt ont i halsen när jag sväljer och som en liten bonus idag så är jag täppt i näsan och hostig. Fab.. eller inte.

Hade verkligen tänkt att gå till jobbet idag men när jag pratade med min chef igår så sa hon mer eller mindre till mig att stanna hemma idag så det var bara att lyda. Är nu mycket glad att jag stannade hemma, min chef är väldigt smart faktiskt.

Så nu jobbar jag på att bli frisk till helgen. Misstänker att det inte blir jobb imån heller tyvärr.

Nu ska jag äta mannagrynsgröt igen - mums!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Om man varit hemma alla dagar t o m torsdag så går man ju inte till jobbet på fredagen!!

2010-11-04 @ 09:33:40
Postat av: Ammi

haha klokt Jeanette!

Ja, stanna nu hemma så du blir frisk på riktigt! Inte bra att gå ut i blåsten.Krya på dig ! Kram

2010-11-04 @ 09:56:03
Postat av: Sambo

Hihi... Mannagrynsgröt is the shit.. ;)

2010-11-04 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0