SJUK.

Gah! Efter min mycket braiga lördag fick jag på kvällen ont i halsen och kroppen. 38,5 visade termometern - Hurra! Jag blev förbannad eftersom detta var den första helgen på länge som vi inte var uppbokade och kunde jobba på med garaget. MEN det blev inget garagebyggande för mig igår, låg i sängen, satt i soffan och satt i fåtöljen framför brasan, det var så mycket jag orkade göra igår.

Idag lär det inte bli mycket bättre. Känns som om febern är lite lägre men min hals is killin me! Gosh, kan ju knappt svälja utan att grimasera.. blä!

Nej, detta var inte kul... Inte kul!


Kommentarer
Postat av: Ammi

stackars dig, inte kul att vara sjuk. vi tänker på dig och hoppas att du snart är frisk och är uppe o "skuttar" igen. /Kramar

2010-11-01 @ 18:54:55
Postat av: Soff

Så typiskt nu när du bara skulle ha en ledig och skön helg. Så klart att det slår till då!

2010-11-02 @ 09:47:09
URL: http://soffansblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0