ORMAR ska inte vara i badrum!

Okej, dålig, dålig dag idag.

Dåliga besked ger dåliga vibbar på jobbet. Inte kul.

En liten flicka har dött idag på grund av en tragisk olycka. 

Väl hemma öppnar jag toadörren för att gå på toaletten. Vad ligger det där? Ett hårband? Nej, det är mjukt och varmt OCH HAR EN TUNGA! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!


EN ORM I VÅRT BADRUM!!


Den här dagen är verkligen inte normal. Dessutom har våra grannar gift sig. Vet ju inte om jag ska vara glad eller ledsen, skratta eller gråta.

Nu ska jag samla mod och ta med lilla ormen (som jag fångat i en plastburk) och släppa ut den i skogen.


Här är den.



Kommentarer
Postat av: Ammi

O, fy! en sån liten rackare!BUBBLAN!!!!!!!!! om du vill ha en kompis så välj inte en orm. Säg till husse o matte att du vill ha en liten kattkompis istället.

Så sorgligt med flickan! Varför undrar man!! Hoppas att det ordnar sig på jobbet, och grannarna får ni väl bjuda på en drink när de kommer hem. Kram

2010-11-15 @ 19:05:55
Postat av: Sanna

Haha, det ä'r helt sjukt, ormen ser vekrligen stor ut på bilden. :P

2010-11-15 @ 20:02:12
Postat av: Jeanette

Den är ju jättesöt, men jag förstår att du inte ville ha den i badrummet!

2010-11-15 @ 21:22:10
Postat av: Marianne

Hej!

Tog mig tid att titta in på din blogg! Hur i hela friden kom ormen in? Och vad vad det för ras?



Ha det bra och hälsa Sambo!

Kram

2010-11-16 @ 11:14:09
Postat av: Jessica

Hej M!



Ja, hur den kom in vet jag inte men jag misstänker en viss katt.... Jag hoppas innerligt att det inte är en hel familj som bor i badrummet. Det är en svart snok så den var inte farligt iaf!

2010-11-16 @ 13:02:47
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Malin Wiberg

Fruktansvärt!!

Jag skulle skita på mig å vara paranoid i flera veckor! ! ! är det något jag inte klarar av så är det ormar=() framförallt inne i huset, där det ska vara ormfritt!!

Skönt att du e frisk iaf!

Kram!

2010-11-18 @ 20:41:23
Postat av: Moster C

ja.jag hade ringt 112!!! Herregud så läskigt, borde inte otäckingen sova sin djupsömn nu?? kram C

2010-11-22 @ 09:28:40
Postat av: Anette

Otroligt vad Bubblan kan. Låter som ett aprilskämt!

2010-11-30 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0