ÄCKELVARNING!

På riktigt, ni som inte klarar av slem och sånt sluta läsa nu..









Jag kände att jag var tvungen att berätta för någon och Bubblan, som förvisso är ett bra sällskap, är tyvärr (tyvärr för er iaf) ingen vidare bra lyssnare.

Nyss hostade jag upp en slemblobb som faktiskt skulle kunna vara en utomjording. Ja, jag blev lite rädd för den och spolade ner den i avloppet och stod sedan och stirrade ner i handfatet för att vara säker på att den inte kom upp igen.

Bara för att få tillbaka färgen till era ansikten igen så bjuder jag på denna! :)


Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha, ha du är för rolig. Nu kanske du blir piggare när du blev av med otäckingen. Kram

2010-11-02 @ 09:53:24
Postat av: Jeanette

Det var den som höll sig kvar med sina taggar och gjorde ont!!

2010-11-02 @ 16:46:06
Postat av: ämmah

hahahahaha. jag garvar precis lika mycket varje gång jag ser honom alltså!! :D

2010-11-03 @ 18:11:52
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0