Dålig vecka med bra slut.

Jag har haft en dålig vecka med ett superbra slut!
Anledningen till dåligheten är att det hänt mycket på jobbet. När människor mår dåligt har jag svårt att släppa det när jag går hem, trots att jag försöker. Det har också varit mycket hemma med hus, reparationer och pengar. Ibland verkar det som om alla jobbiga saker liksom hopar sig. NU verkar det dock gå åt rätt håll.
I fredags kom min storasyster hit och vi har haft en superkul och mysig helg. Vi har sjungt sing star, gått skogspromenader, matat hästarna, varit på Liseberg med sötaste lillasyster + pojkvän, haft filmkväll och varit o shoppat i Knalleland. En fullspäckad men rolig helg! Det bästa var nog när storasyster vann stjärnvinsten på Liseberg i form av en jättestor och söt anka! :)
Känns som om det kommer att bli bättre och bättre nu!

Kommentarer
Postat av: Ammi

storasyster hälsar : hon har haft jätteroligt o mysigt och är så belåten med allt/ kram Dea

2010-05-09 @ 21:04:26
Postat av: Sanna

Klart det kommer!! :D

2010-05-10 @ 08:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0