Prepping.

Nu är det prepping för party som gäller. Är lite nervös gällande val av kläder. Ska besöka en kultur som jag sällan vistas i - hårdrockskulturen. Min klädstil är vanligtvis rosa och jeans.. känns inte som det kanske funkar hos hårdrockare? Jag har iaf gjort ett försök att blir lite "tuff". Neonrosa strumpisar (oj, hårdrockare kanske inte säger strumpisar om strumpebyxor... de kanske inte säger strumpebyxor heller), kort jeanskjol med söta detaljer (nej, jag vet, skulle inte vara för sött men det var det bästa jag kunde hitta), svart tröja (!) med rosa tryck (men den är lite sönderklippt vilket är tufft väl?). Sen är frågan om jag vågar ta mina rosa glittriga knästrumpor till eller inte... vi får väl se! :)
Här kommer också två helt omotiverade bilder på Bubblan när hon klättrar i träd!
Det gäller att hålla tungan rätt i mun!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Förklara för Bubblan att brandkåren inte kommer och räddar henne om hon klättrar för högt!!

2010-03-14 @ 09:06:59
Postat av: Ammi

Haha jag är spänd av förväntan hur det gick för dig och sambo att gå på "rockfest" ! Passade kläderna? Det var nog ingen som misstyckte , rosa är fint till svart. söta Bubblan, /kram

2010-03-14 @ 09:54:52
Postat av: ämmah

ingen bild på outfiten?!

2010-03-14 @ 11:13:42
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Anonym

haha, fan va schysst att man verkligen ser hennes tunga!!:P

Jag tycker det gick jättebra på festn! :D

2010-03-14 @ 11:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0