PINK!

Nu sitter jag och väntar på att min lillasyster ska bli klar med sin kund så att vi kan sätta igång och ta bort min fula utväxt samt rosifiera håret lite! :)

Bubblan har ju en himla tajming också.. En sisådär 25 minuter innan jag ska åka klättrar hon upp i ett träd - JÄTTEHÖGT! Där sitter hon och spanar på småfåglar ett tag men de flög ju snabbt sin kos. Sen vill hon gå ner... well, det var svårt och mjauigt.. När jag till sist tänker, nä, hon klarar sig själv jag måste åka nu så ser jag en hök, eller iaf en rovfågel, som cirklar runt, runt, ovanför huset. Arg som ett bi står jag nere på marken och hytter mot fågeln med min kvast. Vet inte om det hjälpte men fågeln försvann, Bubblan tog sig med stor möda ner på marken och blev inlockad och instängd i huset och jag hann till tåget.


Nu hör jag att kunden betalar = MIN TUR NU!!!


Kommentarer
Postat av: ämmah

wiihooo :) jag bara förutsätter att du laddar upp en bild sen :)

2010-03-06 @ 15:42:21
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Sanna

yääää pinky!! :D:D:D

2010-03-06 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0