Martin Timell, släng dig i väggen!

HA! Just det, för idag har jag och sambo snickrat ihop ett bord till mig. Jag ska ha det ute när jag planterar blommor och så.. ett planteringsbord. Det bästa av allt är att jag faktiskt har snickrat jättemycket. Jag har sågat med fogsvans, borrat små hål, spikat in långa spikar, dragit åt bultar och det var så roligt!! Vi har lite kvar på det så det blir kanske lite snickeri imån också.. Men på morgonen blir det auktion! Jag har aldrig varit på auktion vad jag kan minnas så det ska bli spännande... och vem vet, det kanske blir några fynd också?

Ikväll blir det dock välbehövlig vila. Det händer så mycket hela tiden att varken kroppen eller huvudet hänger med. Och på tal om vila så fick jag ofrivilligt vila från dagens planerade löppass. Hade så himla ont i knäet i fredags, vet inte vad jag hade gjort. Behandlade det med iprensalva och värmekudde på kvällen och i morse var det mycket bättre men jag vågade inte springa. Känns surt för det var så himla skönt att ha kommit igång. Nu känns det iaf knappt alls så jag hoppas att det blir en liten runda imorgon!
Glöm inte Earth Hour ikväll!!

Kommentarer
Postat av: moster C

oj,en hemmasnickare i familjen!! va´ kul! Moster M blir nog stolt! Kan smärtan möjligen bero på "trappfallet"??!! kram

2010-03-28 @ 00:55:53
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

vad duktig du är ! hur gick det på loppis några fynd?? kram

2010-03-29 @ 06:50:15
Postat av: Moster M

Duktigt!Det är bara att snickra på! Övning ger färdighet..:)

Kram

2010-03-31 @ 07:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0