Lycklig, lycklig!

Har jag haft den bästa helgen på länge eller vadå?

Myskväll med tacos och på spåret på fredagen.
På lördagen åka till Göteborg, träffa lillasyster, färga håret supersnyggt, ha superkul, komma hem till god lagad mat, få presenter, titta på Melodifestivalen (det sista var väl iofs inte så kul men ändå).
Idag. Vaknat. Tittat på Vasaloppsstart. Gått ut skottat fram grillplats. In igen för elvakaffe och målgång för eliten. Ut i SOLEN! Leka med Bubblan i snön. Tända en brasa. Grilla korv. Sitta på stengärdsgården och SOLA och filosofera. Säga adjö till svärfar som varit o hälsat på. Sätta sig på gärdsgården i solen igen. Pulsa runt i snön. Inspektera nybyggda älgtornet. Få massa snö i stövlarna. Sätta sig i solen igen. Snön i stövlarna smälter. Gå in. Blogga. Försöka blogga eftersom en utmattad Bubbla ligger på mina händer.
Jag är bara så glad för allt som jag har. Sambo, Bubbla, hus, fantastisk familj, fantastiskt svärfamilj, bra jobb med underbara arbetskamrater - idag är jag en lycklig människa.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Presenter igen??!!! Klart helgen blir bra då:)

2010-03-07 @ 18:51:28
Postat av: Soffan

Åhh vilken härlig dag, förstår att du njuter ;)

2010-03-07 @ 19:10:58
URL: http://www.metrobloggen.se/asoffanpov
Postat av: Anna-Karin

Gladläsning...!!!

2010-03-07 @ 19:57:33
Postat av: Ammi

Vad härligt att du är lycklig, men du är ju så underbar själv. blev det ngn lite sak till sötisbilen??????????

2010-03-08 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0