Alice.

Ja, igår var det dags för Alice i underlivet.. eh, underlandet menar jag.. Vet inte varför det är så roligt? :)

3D var det iaf och det var rätt fräckt. Jag som är en glasögonorm även utan 3D-glasögonen tyckte att det var lite jobbigt med ytterligare ett par men filmen var rolig, söt och underhållande. Synd att Deppan var så utspökad, naturligtvis var han briljant som skådespelare med dregelfaktorn var noll.
Idag är det storstädning här i stugan. Det skrubbas golv, torkas hyllor och piskas mattor. Ikväll blir det rockfest, undra hur det ska gå för mig? :) Kul ska det bli iaf!
Nu är det väl bäst att gå tillbaks till städningen - den kallar på mig!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har de 3D i U-hamn??!!

2010-03-13 @ 12:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0