Bröllop och Basshunter.

Okej, jag har varit hjärtligt trött på det här bröllopet mellan Daniel och Viktoria men kära sambo skulle minsann kolla på vigseln och då kollade jag med. Jag måste erkänna att det var vackert, fick minsann nästan en liten tår i ögat. Fattar inte vad det är med bröllop, det är så vackert att man bara vill gråta. Sen var ju Viktoria vacker, klänningen vacker, blommorna vackra, talen var vackra, dansen var vacker...o.s.v, o.s.v... Så jag fick mig en rejäl dos monarkism igår, räcker nog för resten av året faktiskt.

Det här med Basshunter då? Jo, min söta kollega Helén skulle spela en ny låt för mig. Jaha, jag traskar över till hennes arbetsplats och hon slår in Basshunter på youtube... Jaha, (kräks lite i smyg)... Basshunter, tänker jag. Men jo, den är faktiskt ganska bra påstår Helén. Okej, hans nya singel är ju inte Boten Anna men jag vet inte om jag tycker att den är bra precis däremot är han så SNYGG! (Sambo du kan sluta läsa nu men om du inte gör det så tjatade du om hur vacker Viktoria var igår så vi är even). Jesus, vart har den där tönten i trampebåten tagit vägen och vem är denna vackra man som påstår sig vara Basshunter? Jösses amalia! Låten kommer kanske inte att hamna i min MP3-spelare men däremot kommer den nog att spelas en del på youtube där man kan titta på bilderna.... :)

Kommentarer
Postat av: ämmah

va? snygg? det kan jag aldrig tro!

2010-06-20 @ 21:09:33
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Men Jessan då´, hihi/kram

2010-06-20 @ 21:29:49
Postat av: Sambo

Hihi... Du är för söt du... Basshunter... :)

2010-06-20 @ 22:52:04
Postat av: Sanna

KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK på Basshunter!!!! :P

2010-06-21 @ 20:14:27
Postat av: Moster C

Rena rama svärmorsdrömmen!!! Synd att han inte kan sjunga...!!

2010-06-21 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0