Blöh.

Är sjuk. Åkte till jobbet en sväng igår bara för att konstatera att det här går ju inte och sedan åka hem igen. Är dock inte sådär sjuk så att det enda man vill är att sova. Har pytte, pyttelite feber, snorar som värsta bebisen och halsen är tjock och jag hör mig själv inne i huvudet när jag pratar (öh, låter jag galen nu?).  Efter en alvdeon och en ipren har dock huvudvärken och nackvärken för tillfället gått över. Skönt! Idag kunde jag t.o.m känna liiiite, liiite jordgubbssmak av provivan jag drack till frukost, i motsats till att jag inte kände tandkrämsmaken igår kväll när jag borstade tänderna så det är ju en framgång.
Jag hoppas att jag är tillbaka på jobbet imorgon, har ju mycket att stå i veckan innan SEMESTERN!!!! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

SKit i jobbet!! Men att du missar ridningen är deppigt:(

2010-06-15 @ 16:46:09
Postat av: ämmah

kom tillbaka!!! ;)

2010-06-15 @ 19:34:30
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Moster M

Krya på dig! Drick varmt honungsvatten :)!

Kram

2010-06-16 @ 07:42:48
Postat av: Ammi

Hoppas du är bättre idag! Du måste ju vara frisk till semestern/kram

2010-06-16 @ 10:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0