Djeeesis...

Ja, shit pommfritt va tiden bara försvinner!! Förstår inte vad som händer? Helt plötsligt verkar det omöjligt att hinna med ett enda litet sketet blogginlägg och när jag väl skriver ett så är det en lördagkväll klockan nio! Ja, herregud.

Idag har Sambo och jag försökt oss på att spika lister. Om ni har ett val någon gång mellan att göra det själva eller låta någon annan göra det, välj då det senare alternativet. Det är dösvårt! Sågen sågar snett (ja, sågens fel, absolut), golvet är skevt, det passar inte i hörnen... GAH! Efter ett tag gav jag upp och satte mig i soffan och surade och åt choklad istället. Nu har även Sambo gett upp och sitter i soffan och kollar på Top Gear med glatt humör. Det är ju tur att Sambo har bättre tålamod än jag  för annars skulle alla våra (dyra) lister ligga ute i snön och frysa ihjäl nu. :)
Nä, nu ska jag försöka gaska upp mig och poppa lite popcorn och leta på någon bra film som jag och sambo kan titta på och mysa till...
Imån går det säkert bättre med listerna! (säkert, säkert)

Kommentarer
Postat av: Sara g

Åh det finns ju snickare till sådant men det är bra att ni försöker:) i morgon är säker väggarna rakare:) ge inte upp! Kram

2010-01-09 @ 21:46:45
Postat av: ämmah

puh. verkar tidskrävande att vara husägare ;) hoppas att listerna och väggarna har blivit vänner tills idag och att det går bättre med spikandet!

2010-01-10 @ 12:21:52
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Sanna

Haha, jag bli bara mer o mer nöjd med min pojkvän snickaren för varje dag som går. ;)

2010-01-11 @ 08:09:09
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0